Procedury reklamacyjne:

Reklamację dotyczącą zakupu biletu miesięcznego można złożyć w formie papierowej, elektronicznej. Reklamacja powinna zawierać dane osobowe, opis reklamacji i roszczenia wraz z uzasadnieniem. 

Dane osobowe: Imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail. 

Opis zdarzenia: Dokładne wyjaśnienie sytuacji, która spowodowała reklamację, np. brak możliwości zwrotu biletu, brak komunikacji, błąd na bilecie. 

Roszczenie: Co oczekujesz od przewoźnika w związku ze złożoną reklamacją, np. zwrot pieniędzy, wymiana biletu, rekompensata. 

Załączniki: Paragony, potwierdzenia zakupu, zdjęcia lub inne dokumenty potwierdzające reklamację. 

Opis zdarzenia: Dokładne wyjaśnienie sytuacji, która spowodowała reklamację, np. brak możliwości zwrotu biletu, brak komunikacji, błąd w systemie. 

Roszczenie: Co oczekujesz od przewoźnika w związku ze złożoną reklamacją, np. zwrot pieniędzy, wymiana biletu, rekompensata. 

Załączniki: Biet, potwierdzenia zakupu, zdjęcia lub inne dokumenty potwierdzające reklamację. 

Formy składania reklamacji:

Pisemnie: Listem tradycyjnym na adres: A.K. Trans s.c.  Andrzej i Krzysztof Pudełko  43-227 Grzawa, ul. Wiejska 84

Elektronicznie: e-mail na adres: reklamacje@akatrans.pl.

Dodatkowe informacje:

  • Zwrot biletu miesięcznego po rozpoczęciu okresu ważności możliwy jest tylko z opłatą manipulacyjną naliczaną za każdy rozpoczęty dzień użytkowania biletu miesięcznego.

Odpowiedź na reklamację:

Odpowiedź na zgłoszoną reklamację odbywa się w terminie 14 dni od daty oficjalnego zgłoszenia tej reklamacji. 



css.php